به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، به مناسبت پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه مراسم شکر گزاری این نعمت الهی بی شمار در بیت امام جمعه بهاباد با حضور سرپرست فرمانداری، خانواده معظم شاهد و ایثار گر، مسئولان دستگاههای اجرائی، روحانیون، شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.

در این مراسم "دهقان" سرپرست فرمانداری بهاباد با توجه به نقش و اهمیت نماز جمعه گفت: امام جمعه هر شهر پشتوانه قوی نظام است که مردم را علاوه بر روشنگری فرهنگی و اجتماعی مسائل سیاسی را برای مردم بازگو و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

"حجت الاسلام ملاحسینی" امام جمعه بهاباد هم با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در نماز جمعه گفت بحمدالله نماز جمعه بهاباد با حضور پرشور مردم یکی از نمازهای برتر و مطرح در کشور است بطوریکه از هر 7 نفر مکلف یک نفر در نماز جمعه شرکت می کند.

"امام جمعه بهاباد" پاسداری از فرهنگ اسلام، احیای سنت ارزشمند اسلامی، تحکیم وحدت مسلمین، مبارزه با تهاجم فرهنگی، اثر گزاری بر افکار عمومی را از ویژگیهای نماز جمعه خواند و افزود نماز جمعه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که در حل مسائل کشور، تقویت نظام و خنثی کردن توطئه دشمنان و دسیسه های آنان نقش مهمی دارد.

وی افزود: هر وقت مشکلی و توطئه ای از سوی دشمنان برای نظام بوجود می آید خطیب نماز جمعه با روشنگری مردم را نسبت به آن توطئه آگاه و آن را خنثی می سازد.

در پایان این مراسم به پاس خدمات 15 ساله حجت الاسلام ملاحسینی در امامت جمعه شهرستان بهاباد لوح سپاس به وی اهداء شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا